کیف محافظ Phoozy در بدترین شرایط از گوشی موبایل شما محافظت می‌کند

عصر کالا: کیف محافظ Phoozy جدیدترین محصولی است که به دنیای رنگارنگ لوازم جانبی موبایل پا گذاشته است. این وسیله از دستگاه در برابر ضربه، گرما و سرمای شدید محافظت می‌کند.

کیف محافظ Phoozy در بدترین شرایط از گوشی موبایل شما محافظت می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲:۰۰
  • کیف محافظ Phoozy در بدترین شرایط از گوشی موبایل شما محافظت می‌کند
  • کیف محافظ Phoozy در بدترین شرایط از گوشی موبایل شما محافظت می‌کند
  • کیف محافظ Phoozy در بدترین شرایط از گوشی موبایل شما محافظت می‌کند
  • کیف محافظ Phoozy در بدترین شرایط از گوشی موبایل شما محافظت می‌کند

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، اولین و بهترین راهی که برای محافظت از گوشی هوشمند به ذهن می‌رسد، مراجعه به فروشگاه‌های عرضه لوازم جانبی و خرید یکی از قاب‌های محافظ بسیار متنوع موجود برای آن است. اما اگر یک کاربر به درجات بالاتری از محافظت نیاز داشته باشد، آیا باز هم این دسته از قاب های محافظ گوشی کافی هستند؟ اگرچه ممکن است این نوع متداول از محافظ‌ها، از دستگاه در برابر انواع ضربه و حتی نفوذ آب به میزانی بسیار کم مراقبت کنند، اما همچنان در برابر برخی از مهمترین خطرات آسیب‌پذیرند.
Phoozy Thermal Capsule، یکی از جدیدترین لوازم جانبی معرفی شده برای گوشی های موبایل است که می‌تواند از آن در برابر گرما و سرمای بسیار زیاد محافظت کند. این کیف محافظ گوشی هوشمند توسط یک شرکت آمریکایی با نام eXclaim IP ساخته شده و شبیه به یک کیسه براق به نظر می‌رسد، اما کارایی آن بسیار بیشتر از یک کیسه ساده است.

در طراحی چند لایه کیف محافظ Phoozy از تکنولوژی فضایی الهام گرفته شده و در بیرون آن، لایه‌ای از کرومیوم به کار رفته است. این ساختار سبب بازتاب شدن بیش از 90 درصد تابش‌های خورشیدی می‌شود. به لطف سه لایه درونی مقاوم در برابر ضربه کپسول حرارتی Phoozy، گوشی موبایل از هر گونه صدمه احتمالی در اثر برخورد ضربه نیز به دور خواهد ماند.
علاوه بر مقاومت کیف محافظ Phoozy در برابر نفوذ تشعشات و پرتوهای خورشیدی و همچنین گرمای اضافی، حین نگهداری دستگاه در فضایی بسیار سرد نیز می‌توان بر روی آن حساب کرد، به طوری که تا دمای 28 درجه سانتیگراد زیر صفر، از خود مقاومت نشان داده و آسیبی به گوشی موبایل وارد نخواهد شد. متاسفانه برای ارزیابی میزان دوام این وسیله در برابر گرما، هیچ عدد و رقمی اعلام نشده است.

کیف محافظ Phoozy روی آب شناور می‌ماند
یکی دیگر از مزایای بسیار مهم این وسیله، شناور ماندن آن روی آب است. اگرچه بیشتر پرچمداران امروزی در برابر نفوذ آب مقاوم هستند، اما در صورت سقوط آن‌ها در یک محیط دارای عمق زیاد همچون یک رودخانه، کار زیادی از دست کاربر بر نمی‌آید، چرا که دستگاه به دلیل سنگین بودن، با سرعت زیاد به اعماق آب فرو خواهد رفت. اما با قرار دادن گوشی موبایل در کیف محافظ Phoozy از بروز چنین اتفاقاتی نیز جلوگیری خواهد شد.
بر اساس گفته‌های سازنده، کپسول Phoozy حین داغ و یا حتی سرد شدن دستگاه به میزان بسیار زیاد، به حفظ دوام باتری آن کمک خواهد کرد، چرا که کاهش یا افزایش شدید دما، یکی از عواملی است که به میزان قابل توجهی بر روی دوام باتری تاثیر می‌گذارد.

قیمت کیف محافظ Phoozy برابر 29.99 دلار بوده و برای یک سال تحت گارانتی شرکت سازنده قرار خواهد داشت. برای خرید آن می‌توانید به وب سایت eXclaim IP مراجعه کنید.
خوشبختانه این کیف با بیشتر گوشی های هوشمند سازگار است، به طوری که از آیفون اس ای بسیار کوچک گرفته تا آیفون 7 پلاس 5.5 اینچی در آن جای می‌گیرند. از دیگر مدل‌های دارای ابعاد بزرگی که می‌توان همراه با آن‌ها از کیف محافظ Phoozy استفاده کرد، می‌توان گلکسی اس 8 پلاس و گوگل پیکسل ایکس ال را نام برد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر