جان سخت دو

گوشی موبایل Ulefone Armor ۲ معرفی شد

عصر کالا: گوشی موبایل Ulefone Armor ۲ به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی مقاوم از اندروید قدرت گرفته و جزو میان‌رده‌های بازار است. در ادامه با مشخصات فنی آن آشنا می‌شویم.

گوشی موبایل Ulefone Armor ۲ معرفی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶:۰۰
  • گوشی موبایل Ulefone Armor 2 معرفی شد
  • گوشی موبایل Ulefone Armor 2 معرفی شد
  • گوشی موبایل Ulefone Armor 2 معرفی شد
  • گوشی موبایل Ulefone Armor 2 معرفی شد
  • گوشی موبایل Ulefone Armor 2 معرفی شد
  • گوشی موبایل Ulefone Armor 2 معرفی شد
  • گوشی موبایل Ulefone Armor 2 معرفی شد
  • گوشی موبایل Ulefone Armor 2 معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، این گوشی مقاوم از اندروید قدرت گرفته و جزو میان‌رده‌های بازار است. در ادامه با مشخصات فنی آن آشنا می‌شویم.
شرکت Ulefone در ادامه موفقیت محصول جان سخت پیشین خود با نام Armor، جانشین آن را نیز معرفی کرد. خوشبختانه سازنده کاربران را منتظر نگه نداشته و از روز پانزدهم آگوست (بیست و چهارم مرداد) فروش گوشی موبایل جدید خود را آغاز خواهد کرد. اگر در چهار روز باقی مانده تا آغاز عرضه برای خرید آن دست به کار شوید، یک کوپن و یا کیف هدیه به ارزش 40 دلار برنده خواهید شد.

همانند سایر گوشی های موبایل مقاوم، نخستین ویژگی Ulefone Armor 2 داشتن استاندارد IP68 است که مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نشان می‌دهد. به این ترتیب، دستگاه با قرار گرفتن در عمق یک و نیم متری آب تا یک ساعت و با گیر کردن در عمق یک متری بتن تا بیست و چهار ساعت دوام خواهد آورد. این دستگاه تا جای ممکن محکم مهر و موم شده و هیچ شکافی در بدنه آن باقی نمانده است.

سازنده برای اسپیکر مخصوص مکالمه، میکروفون و اسپیکر اصلی، که نمی‌توان همانند دیگر قسمت‌ها آن‌ها را از دید مخفی کرد، یک پوشش بزرگ مولکولی با چگالی بالا در نظر گرفته است که سبب مقاومتشان در برابر نفوذ آب می‌شود.

بدنه گوشی موبایل Ulefone Armor 2 از TPU انعطاف‌پذیر، فیبر شیشه‌ای، پلی‌کربنات تقویت شده و آهن ساخته شده است. نمایشگر دستگاه، به لطف استفاده از شیشه‌‌ محافظ گوریلا گلس 3، در برابر انواع ضربات مصون می‌ماند. سبک طراحی پنل جلویی، پنل پشتی و برآمدگی‌هایی که هر چهار گوشه دستگاه را می‌پوشانند، سبب محافظت از آن در برابر سقوط‌های احتمالی از ارتفاع خواهند شد.

یکی دیگر از مزایای این گوشی محکم، مقاومت در شرایط دمایی نامناسب است، به طوری که با قرار گرفتن در دماهای بین منفی 40 درجه سانتیگراد تا مثبت 80 درجه سانتیگراد هیچ اتفاقی برای آن نخواهد افتاد.
از نظر مشخصات سخت افزاری، گوشی موبایل Ulefone Armor 2 به عنوان یک میان‌رده خوب شناخته می‌شود. قدرت گرفتن از تراشه مدیاتک هلیو پی 25 متشکل از یک پردازنده هشت هسته‌ای در کنار وجود 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی، بسیار عالی به نظر می‌رسد. رزولوشن نمایشگر 5 اینچی این گوشی بادوام اچ‌دی بوده و از تراکم پیکسلی 441 پی‌پی‌آی بهره می‌برد. برخلاف دیگر محصولات جان سخت، حسگر اثر انگشت گوشی موبایل Ulefone Armor 2 در پنل جلویی و زیر نمایشگر قرار گرفته و در 0.1 ثانیه اثر انگشت را تشخیص می‌دهد.

دوربین مناسب گوشی موبایل Ulefone Armor 2

افراد ماجراجویی که این گوشی را به خاطر بدنه تنومند آن خریداری می‌کنند، از وضوح بالای دوربین‌های آن نیز بهره خواهند برد. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، برای یک گوشی جان سخت بسیار ایده‌آل به شمار می‌آیند.

به لطف وجود یک دکمه شاتر، در زیر آب نیز می‌توان خیلی راحت دوربین دستگاه بهره برد. انرژی سخت افزارهای یاد شده توسط یک باتری 4 هزار و هفتصد میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که به گفته شرکت سازنده، برای دو روز استفاده مدام کفایت خواهد کرد. اگرچه ظرفیت این باتری بسیار زیاد است، اما به لطف پشتیبانی از شارژ سریع PE+2.0 طی دو ساعت از صفر تا صد پر خواهد شد.

گوشی موبایل Ulefone Armor 2 به قابلیت‌های دیگری نیز مجهز شده است. به عنوان نمونه می‌توان به 27 باند فرکانسی گسترده تحت 6 نوع و همچنین وجود 6 کلید فیزیکی کاربردی شامل دکمه خاموش / روشن کردن دستگاه، دکمه PTT، دکمه شاتر، دکمه SOS و دکمه کنترل حجم صدا اشاره کرد.

وجود سنسور فشارسنج به کاربر اجازه می‌دهد در هر لحظه فشار هوا و ارتفاع را اندازه‌گیری کند. ژیروسکوپ 6 محوه سازگار با واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و وجود اتصال ان اف سی از دیگر قابلیت‌های Ulefone Armor 2 هستند.

این محصول از اندروید خام نسخه 7.0 گوگل قدرت گرفته در دو گزینه رنگ طلایی و خاکستری مشکی عرضه خواهد شد. برای پیش خرید گوشی می‌توانید به وب سایت Ulefone مراجعه کنید. در همین وب سایت بررسی تخصصی و کامل Ulefone Armor 2 نیز انجام شده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر