وان پلاس ۵ در فصل تابستان از راه می رسد؛

احتمال برخورداری از دوربین سلفی دوگانه

عصر کالا- وان پلاس یکی از کمپانی های مطرح چینی است که تاکنون کارنامه موفقی داشته و موبایل هایش با استقبال کاربران مواجه شده است. حال خبرهای تازه ای از پرچمدار جدید وان پلاس به گوش می رسد که به تاریخ عرضه و طراحی احتمالی آن اشاره دارد.

احتمال برخورداری از دوربین سلفی دوگانه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، بنابر خبری که وبسایت ورج منتشر کرده، نمایندگان رسمی شرکت مذکور تاریخ عرضه موبایل بعدی را در فصل تابستان آتی عنوان کرده و اذعان داشته اند که نام آن وان پلاس 5 خواهد بود چرا که عدد چهار در فرهنگ چین مظهر بدشانسی است. علاوه بر خبرهای تأیید شده در مورد زمان عرضه، امروز تصاویری ترسیمی از موبایل وان پلاس 5 به بیرون راه یافته که به طراحی ظاهری آن نسبت داده شده است.

    بر اساس تصاویر مذکور وان پلاس 5 از ماژول دوربین دوگانه با چینش عمودی در پنل پشتی خود برخوردار است و فضای میان آنها و لوگوی وان پلاس را یک فلش LED دوگانه اشغال کرده است. همچنین با استناد بر عکس های مورد اشاره باید انتظار داشت که قسمت بالای پنل پشتی از جنس سرامیک بوده در حالی که قسمت پایینی را فلز پوشانده است.

    وان پلاس 5 در تابستان و احتمالاً با ماژول دوربین دوگانه در اصلی و سلفی عرضه می شود
    علاوه بر آن می توان مشاهده کرد که وان پلاس در بخش جلویی پرچمدار خود هم از یک سنسور دوگانه برای ثبت تصاویر سلفی بهره گرفته است. در قسمت چپ دستگاه هم شاهد بازگشت اسلایدر هشدار هستیم که در بالای کلیدهای کنترل ولوم صدا قرار گرفته است.

    از نکات بارز دیگر در طراحی این محصول هم می توان به حضور جک ورودی هدفون 3.5 میلی متری و USB-C در قسمت پایینی وان پلاس 5 اشاره کرد. پیشتر فاش کنندگان مدعی شده بودند که پرچمدار وان پلاس به نمایشگر 5.5 اینچی QHD، چیپست اسنپدراگون 835، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر