احتمال تولید شیائومی Mi ۶ Plus قوت گرفت

عصر کالا- روز گذشته شیائومی پرچم‌دار جدید خود با نام Mi ۶ را رونمایی کرد که سخت افزاری قدرتمند و قیمتی مناسب دارد. امروز در خبرها اعلام شد که نسخه بزرگ‌تر این گوشی با نام Mi ۶ Plus در چین مجوز دریافت کرده است. با ما همراه باشید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

احتمال تولید شیائومی Mi ۶ Plus قوت گرفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از جی اس ام ؛ روز گذشته شیائومی به طور رسمی اولین نسل از خانواده پرچم‌داران امسال سری Mi یا همان شیائومی Mi 6 را معرفی کرد که از یک هفته دیگر راهی بازار می‌شود. اما امروز خبر رسید که گوشی هوشمند دیگری که به اسنپ دراگون 835 و 6 گیگابایت رم مجهز است هم به زودی معرفی خواهد می‌شود. این فبلت که Mi 6 پلاس نام دارد در چین مجوز دریافت کرده است.

    با توجه به سخت افزار و نرم افزار مورد استفاده، بی‌شک Mi 6 توان رقابت با گوشی‌های هوشمند سطح بالا را خواهد داشت. اما با توجه به این که صفحه نمایش آن 5.1 اینچ است، ممکن است بسیاری از کاربران نمایشگرهای بزرگ‌تر را ترجیح دهند، بنابراین یک فبلت 5.7 اینچی با مشخصات مشابه می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد. گواهی‌نامه مورد نظر که توسط مرجع 3C در چین صادر شده است، Mi 6 پلاس با شماره مدل MED40 ثبت شده است و نشان‌دهنده وجود چنین دستگاهی است اما جزئیات چندانی از مشخصات آن را عنوان نکرده است.

    طبق اطلاعات قبلی مشخصات Mi 6 پلاس این گونه عنوان شده است:

    صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن Full HD که البته با توجه به استفاده از کیفیت QHD در پرچم‌داران امروزی، ممکن است چنین رزولوشنی برای این فبلت کمی ناامید کننده باشد اما احتمالا چینی‌ها برای کاهش قیمت این تصمیم را گرفته‌اند. اسنپ دراگون 835 به همراه 6 گیگابایت رم وظیفه پردازش را به عهده خواهند داشت و تامین انرژی هم بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپری خواهد بود. مانند نسخه استاندارد Mi 6، این گوشی هم با دو حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت عرضه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر