گوشی زد تی ای نوبیا Z۱۷ در دنیای واقعی رویت شد + مشخصات

عصر کالا- به تازگی تصویری در دنیای وب منتشر شده که گفته می‌شود محصول بعدی کمپانی چینی ZTE، یعنی گوشی زد تی ای نوبیا Z۱۷ است. در ادامه با مشخصات این موبایل همراه باشید.

گوشی زد تی ای نوبیا Z۱۷ در دنیای واقعی رویت شد + مشخصات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، عکس جدید پرچمدار بعدی ZTE، نمای روبه‌رو و صفحه نمایش نوبیا زد 17 (ZTE Nubia Z17) را به تصویر کشیده که ویژگی‌هایی همچون حاشیه‌های بسیار کم این اسمارت فون را تایید می‌کند. پایین‌تر از صفحه نمایش نیز دایره قرمز رنگِ معروف گرداگرد دکمه هوم گوشی زد تی ای نوبیا Z17 را احاطه کرده است.

    مشخصات گوشی زد تی ای نوبیا Z17

    چند ماه پیش برخی مشخصات احتمالی این محصول در وب‌سایت گجت نیوز منتشر شد که در ادامه به مرور آنها می‌پردازیم. انتظار می‌رود پرچمدار سال 2017 کمپانی ZTE از چیپست اسنپدراگون 835 قدرت گرفته و به نمایشگر فول اچ‌دی مجهز شود. در خصوص حافظه این اسمارت فون نیز باید گفت که نوبیا زد 17 قرار است از 6 یا 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی میزبانی کند.
    از دیگر مشخصات گوشی نوبیا Z17 می‌توان به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا اشاره کرد. همچنین، بنا به گزارشات رسیده، این موبایل گواهی IP67 را دریافت کرده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر