رندرهای جدید میزو Pro ۷؛ نمایشگر ثانویه با طراحی کاملا متفاوت

عصر کالا- شرکت میزو در آستانه رونمایی از گوشی رده‌بالای جدید خود یعنی میزو Pro ۷ است و همین موضوع، باعث شده تا گمانه‎زنی‎های زیادی پیرامون آن وجود داشته باشد. یک شایعه جدید، تصاویر متفاوتی را از گوشی جدید میزو با نمایشگر ثانویه به نمایش می‎گذارد.

رندرهای جدید میزو Pro ۷؛ نمایشگر ثانویه با طراحی کاملا متفاوت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری لعصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ تصاویر تازه منتشر شده از گوشی میزو Pro 7، در واقع با استناد به کیس‎های جدید آن به دست آمده است و همان‌طور که در این تصاویر مشاهده می‎شود، پرچم‏دار جدید شرکت میزو درون یک قاب قرمز و مشکی قرار دارد. این کیس که به‎طور اختصاصی برای گوشی میزو Pro 7 طرحی شده است، از قابلیتی برای محافظت 360 درجه برخوردار بوده که به مقاومت گوشی جدید میزو در صورت رها شدن از دست، کمک خواهد نمود.

    در لبه پایین مدل مذکور، درگاه یواس‌بی Type-C جای گرفته است و به‎طور مشابه، جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار دارد. این موضوع بدین معنی است که اگر به دنبال گوش دادن به موسیقی با گوشی جدید شرکت میزو هستید، نیازی به استفاده از هدفون‎های جدید و به فراموشی سپردن مدل‌های قدیمی، وجود ندارد.

    آنچه که گوشی میزو Pro 7 را از رقبای خود متمایز خواهد نمود، مجهز شدن این گوشی به نمایشگر ثانویه است. در واقع، این گوشی، اولین محصول شرکت میزو خواهد بود که از نمایشگر ثانویه استفاده می‌کند و نحوه طراحی آن نیز با گوشی‌های دیگر که نمایشگر ثانویه مجهز شده است؛ کاملاً تفاوت دارد.

    نمایشگر ثانویه در گوشی میزو Pro 7 شرکت میزو، یک صفحه‌نمایش E Ink است و اطلاعات شما را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیارتان قرار می‌دهد. بدین جهت، دیگر نیازی نیست برای دسترسی به اطلاعات بیشتر، نمایشگر گوشی را روشن بگذارید یا شرکت سازنده، قابلتی مانند AOD را به همراه میزو Pro 7 ارائه دهد. این نمایشگر کوچک و کارآمد، در زیر دوربین دوگانه در پشت گوشی قرار گرفته است. به همین جهت، طراحی پشت گوشی میزو Pro 7، متفاوت‌ترین طراحی خواهد بود که در طی چند سال اخیر در میان گوشی‎های پرچم‎دار و حتی محصولات شرکت میزو دیده‌ایم.

    متأسفانه، هم‎چنان حاشیه‌های زیادی در اطراف نمایشگر گوشی جدید میزو Pro 7 وجود دارد و علت آن نیز، جای‌گیری حسگر اثرانگشت در حاشیه پایین نمایشگر است؛ به همین جهت اگر به دنبال خرید گوشی جدید شرکت میزو هستید، باید این حاشیه‎های زیاد را تحمل نمایید! براساس اطلاعات به‎دست آمده، شرکت میزو در تاریخ 26 جولای (5 مرداد ماه) از گوشی پرچم‎دار جدید خود یعنی میزو Pro 7 رونمایی خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر