امن ترین گوشی دنیا با نام John McAfee Privacy Phone در راه است

عصر کالا- جان مک آفی (John McAfee)، خالق اولین نرم افزار ضد ویروس اقتصادی دنیا یعنی “McAfee”، از توسعه امن ترین گوشی دنیا با نام “John McAfee Privacy Phone” خبر داد.

امن ترین گوشی دنیا با نام John McAfee Privacy Phone در راه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت،همان‌طور که انتظار دارید، طراحی گوشی John McAfee Privacy Phone با بسیاری از محصولات موجود در بازار تفاوت دارد. بنابر گفته‌های این توسعه‌دهنده 71 ساله، چندین کلید فیزیکی مختلف در بخش پشتی این گوشی تعبیه شده که به کاربران اجازه خاموش کردن باتری، آنتن وای فای، بلوتوث، منطقه جغرافیایی، دوربین و میکروفون را می‌دهند که در نتیجه آن، گوشی به صورت کامل از دسترس خارج خواهد شد.
    متاسفانه فعلا مشخصات فنی و تصویر بخش پشتی گوشی John McAfee Privacy Phone در دست نیست. با این حال، مک آفی از انتشار جزئیات مربوط به این گوشی، یک هفته پیش از معرفی رسمی خبر داده و آن را «انقلابی» خوانده است.
    اگرچه انتشار خبر مربوط به توسعه امن ترین گوشی موبایل دنیا برای علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی بسیار جذاب است، اما طی سال‌های اخیر، جان مک آفی با انجام کارهای غیر مرتبط با رشته تخصصی او خبرساز شده بود. سال 2012، این برنامه نویس توانمند به جرم تولید غیر مجاز مواد مخدر توسط پلیس بلیز (کشوری در آمریکای مرکزی) دستگیر شد و چند ماه بعد نیز با حمل غیر قانونی اسلحه، مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت. چند ماه بعد از این حادثه، برخی خبرگزاری‌ها از ارتباط او با قتل یکی از مهاجران آمریکایی خبر دادند که البته پلیس بلیز، این اتهام را نادرست دانست.
    گوشی جدید John McAfee Privacy Phone قرار است از طریق شرکت امنیت سایبری “MGT” که هم‌اکنون جان مک آفی مدیریت آن را بر عهده دارد، با قیمت بسیار بالای 1100 دلار روانه بازار شود. به علاوه، مک آفی مدعی شده که گوشی جدید او از هر اسمارت فون ایمنی همچون بلک فون (BlackFone) یا هر گوشی دیگری که سازندگان مدعی امنیت آن هستند، چندین سال نوری جلوتر است!
    هم‌اکنون کار توسعه نسل دوم این گوشی آغاز شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر