گوشی هوشمندی که از همه طرف تا می‌شود!

عصر کالا- به نظر می‌رسد که ال جی قصد دارد گوشی هوشمندی را تولید کند که از همه جوانب قابلیت تا شدن و انعطاف پذیری را داشته باشد.

گوشی هوشمندی که از همه طرف تا می‌شود!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند. از آنجایی که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    بنابراین به نظر می‌رسد که سال جاری میلادی نقطه عطفی برای ورود گوشی‌های هوشمندی که با سایر موبایل‌های کنونی متفاوت هستند، باشد و رقابت تولیدکنندگان گوشی نیز بر سر توسعه، طراحی و تولید این دسته از موبایل‌های تاشو و انعطاف پذیر باشد.

    بر اساس گزارش وب سایت phonearena، چندی پیش بود که مقامات شرکت ال جی از عدم تمایل به توسعه و عرضه زودهنگام گوشی‌های تاشو سخن گفته و خبر داده بودند، اما حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که این غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی را به مرحله تولید و عرضه برساند که قابلیت تا شدن و انعطاف پذیری را از چندین جهت داشته باشد.

    با اینکه چنین محصول منحصربفرد و جدیدی خارج از تصور است، اما به عقیده کارشناسان می‌توان گفت که ال جی بدین ترتیب قصد دارد با صبر کردن و مشاهده تکنولوژی‌های به‌کار رفته در گوشی‌های تاشو هوشمند عرضه و معرفی شده نظیر گلکسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایکس، گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود برباید و محصولی را که از سایر موارد مشابه خود برتری دارد، تولید و به بازارهای جهانی عرضه کند.

    هم‌اکنون فناوری صفحه نمایش‌های تاشو و انعطاف پذیر در اختیار دو شرکت کره‌ای سامسونگ و ال‌جی است و این دو غول تکنولوژی نیز با در اختیار گذاشتن و فروختن این تکنولوژی به سایر تولیدکنندگان موبایل همچون اپل قصد دارند درآمد و سودآوری قابل توجهی را به خود اختصاص دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر