میزان اعتیاد به گوشی‌های هوشمند در کشورهای مختلف دنیا + اینفوگرافی

عصر کالا- اخیرا سایت Statista آماری منتشر کرده است که نشان می‌دهد کدام کشورها در دنیا بیشترین اعتیاد به گوشی‌های همراه را دارند.

میزان اعتیاد به گوشی‌های هوشمند در کشورهای مختلف دنیا + اینفوگرافی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروزه گوشی‌های هوشمند زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داده اند. این تاثیر تا زمانی که زندگی افراد را رو به جلو حرکت دهد و باعث افزایش سرعت کاربران در کارهای روزمره و مهم زندگی‌شان شود، خوب و مثبت است اما زمانی که کاربر گوشی هوشمند تمام طول مدت روز را پای گوشی سپری می‌کند و در کانال ها و شبکه های اجتماعی چرخ می‌زند، این نوع استفاده قطعا او را از پیشرفت در زندگی باز می‌دارد و فرد را معتاد خود می‌کند.

    در کشورهای مختلف دنیا نحوه استفاده از گوشی همراه و مدت زمان استفاده از آن متفاوت است. در بعضی از کشورها اعتیاد به گوشی های هوشمند کم و در بعضی دیگر زیاد است.

    اخیرا آماری منتشر شده است که میزان اعتیاد مردم کشورهای مختلف دنیا به گوشی همراه را نشان می‌دهد. در این آمار که تا پایان سال 2016 گرفته شده است. کشور برزیل در رتبه اول قرار دارد. در این کشور هر فرد به طور میانگین در یک ساعت حدود 5 دقیقه از گوشی همراه استفاده می‌کند. دهمین کشور حاضر در این فهرست با مدت زمان 1 و نیم دقیقه استفاده از گوشی هوشمند نیز کشور فرانسه است.

    گفتنی است؛ نام جمهوری اسلامی ایران هنوز در این فهرست قرار نگرفته است.

    در ادامه فهرست آمار مورد بحث را مشاهده می‌کنید :

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر