عملکرد فوق العاده گلکسی ای۷ مدل ۲۰۱۷ در آزمایش طول عمر باتری

عصر کالا- اینطور که پیداست، سری جدید گوشی‌های گلکسی A سامسونگ می‌خواهند در آزمایش طول عمر باتری تمامی گوشی‌های هم‌رده خود را کنار بزنند! مدتی قبل گلکسی ای ۵ مدل ۲۰۱۷ عمکرد خوب باتری خود را به نمایش گذاشت و حالا نوبت به گلکسی ای ۷ مدل ۲۰۱۷ رسیده تا خودی نشان دهد.

عملکرد فوق العاده گلکسی ای۷ مدل ۲۰۱۷ در آزمایش طول عمر باتری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از دیجی رو؛ در آزمایش قبلی گلکسی A5 مدل 2017 توانست به مدت 11 ساعت با باتری 3000 میلی آمپری خود دوام آورد و حالا گلکسی ای مدل 2017 با باتری 3600 میلی آمپری خود که در حدود 20 درصد نیروگاه بزرگتری دارد، در آزمایش طول عمر باتری امتیاز فوق العاده ای بدست آورده است.

    گلکسی ای 7 مدل 2017 در ازمایش طول عمر باتری به مدت 13 ساعت با صفحه نمایش کاملا روش و به روشنایی 200 نیت توانسته دوام آورد، این گوشی که به دسته گوشی های میان رده تعلق دارد،  حتی توانسته امتیازی بهتری از اسمارت فون هایی با باتری 4 تا 5 هزار میلی آمپر بدست آورد و از همین رو ای 7 بعد از موتو زد پلی، جایگاه دوم بهترین گوشی ها با دوام باتری بالا را بدست آورده است.

    اینطور که مشخص است، گوشی های با نمایشگر 1080 پیکسل یا HD عملکرد بسیار بهتری به نسبت اسمارت فون‌های QHD دارند، و این گونه گوشی‌ها میانگین بین 6 تا 9 ساعت دوام می‌آورند. به هرحال سری جدید گلکسی A سامسونگ دارای تراشه‌ و حافظه‌ی جدیدتری نیز هستند و به طور حتم مصرف بهینه این قطعات نیز در کنار مصرف انرژی مناسب نمایشگر باعث شده تا سری جدید گلکسی ای ها بتوانند از خود رکورد بسیار خوبی به جای بگذارند.

    در ادامه می‌توانید نتایج آزمایش طول عمر باتری چند گوشی و مقایسه آنها با سری جدید A را مشاهده کنیم

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر