اوپو از گوشی های میان رده رینو ۲ و رینو ۲Z رونمایی کرد

عصر کالا- شرکت چینی اوپو روز گذشته در جریان مراسمی در لندن از تازه ترین نسل تلفن های هوشمند میان رده خود به نام های اوپو رینو ۲ و رینو ۲Z رونمایی کرد که البته به لحاظ امکانات سخت افزاری در جایگاهی پایین تر از اوپو رینو و رینو ۱۰X Zoom قرار می گیرند.

اوپو از گوشی های میان رده رینو ۲ و رینو ۲Z رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، اوپو رینو 2 همان طراحی نمادین گوشی های نسل قبل خود را به ارث برده و همان ماژول دوربین پاپ آپ با شمایل باله کوسه برایش در نظر گرفته شده که دوربین سلفی را در خود جای داده است با این حال بخش پشتی بدنه دستگاه اینبار یک دوربین اضافه دارد، پردازنده ضعیف تری برای آن در نظر گرفته شده و با قیمتی کمتر نسبت به نسل قبل یعنی 575 دلار روانه بازار می شود.

    اوپو رینو 2 به دوربین اصلی چهارگانه با ترکیب حسگرهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی الترا واید، دو مگاپیکسلی سیاه و سفید و 13 مگاپیکسلی تله فوتو مجهز شده است که زوم 5 برابری هیبرید و زوم دیجیتالی 20 برابری را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

    نسخه ضعیف تری از این گوشی میان رده هم با نام رینو 2Z معرفی شده که همین آرایه دوربین اصلی را دارد منتها با این تفاوت که به جای لنز 13 مگاپیکسلی تله فوتو یک حسگر دو مگاپیکسلی عمق سنج برای آن در نظر گرفته شده است.

    هر دوی این گوشی ها به نمایشگر امولد 6.5 اینچی بدون بریدگی مجهز شده اند. توان پردازشی رینو 2 از طریق چیپست کوالکام اسنپدراگون 730G تامین می شود در حالی که رینو 2Z چیپست مدیاتک هلیو P90 را در دل خود جای داده است.

    هر دوی این گوشی ها دارای حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر خود هستند و از پوسته ColorOS 6.1 بهره می برند که بر پایه اندروید 9 پای طراحی شده است.

    شرکت اوپو در کنار این دو گوشی از یک هدفون وایرلس جدید به نام Enco Q1 هم رونمایی کرد که قابلیت هایی نظیر حذف نویز دارد و باتری آن تا 20 ساعت شارژ را در خود نگه می دارد. این هدفون نیز با قیمت 140 دلار عرضه شده است.

    مشخصات اوپو رینو 2 در یک نگاه
    چیپست کوالکام اسنپدراگون 730G
    نمایشگر امولد 6.5 اینچی با تراکم پیکسلی 401 ppi و رزلوشن 1080 در 2400 پیکسل
    پوسته ColorOS 6.1 براساس اندروید 9 پای
    8 گیگابایت رم در کنار 256 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی
    دوربین اصلی چهارگانه با ترکیب حسگرهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی الترا واید، دو مگاپیکسلی سیاه و سفید و 13 مگاپیکسلی تله فوتو
    دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی
    جک هدفون
    پشتیبانی از دو سیم کارت
    باتری 4000 میلی آمپر ساعتی
    قیمت: 575 دلار
    مشخصات اوپو رینو 2Z در یک نگاه
    چیپست مدیاتک هلیو P90
    نمایشگر 6.53 اینچی امولد با تراکم پیکسلی 395 ppi و رزلوشن 1080 در 2340 پیکسل
    پوسته ColorOS 6.1 براساس اندروید 9 پای
    8 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی
    دوربین اصلی چهارگانه با ترکیب حسگرهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی الترا واید، دو مگاپیکسلی سیاه و سفید و 2 مگاپیکسلی عمق سنج
    دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پاپ آپ
    پشتیبانی از دو سیم کارت
    باتری 4000 میلی آمپر ساعتی
    قیمت: 400 دلار

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر