بهترین دستیار صوتی گوشی های هوشمند معرفی شد

عصر کالا- در میان دستیارهای صوتی هوشمند عرضه شده برای تلفنهای همراه،گوگل اسیستنت کماکان برترین و باهوش ترین است، اما الکسای آمازون با سرعتی بیش از رقبا در حال بهبود است.

بهترین دستیار صوتی گوشی های هوشمند معرفی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، بررسی که به تازگی در این زمینه توسط موسسه لوپ ونچر به عمل آمده نشان می دهد هر سه دستیار صوتی هوشمند گوشی های هوشمند شامل گوگل اسیستنت، الکسای آمازون و سیری اپل سرعت رشد مناسبی داشته و دقت آنها در حال بیشتر شدن است.

    اما در میان این سه محصول گوگل اسیستنت در صدر است و رتبه دوم از آن سیری اپل شده که تا سال قبل رتبه اول را در اختیار داشت. رتبه سوم نیز به الکسای شرکت آمازون رسیده است.

    البته در زمینه ارائه پاسخ صحیح به سوالات سیری اپل کماکان رتبه اول را در اختیار دارد و گوگل اسیستنت در رتبه دوم است. این بررسی از طریق طرح 800 سوال مشابه برای این سه دستیار صوتی و بررسی پاسخ های ارائه شده انجام گرفته است.

    در حالی که گوگل اسیستنت به 93 درصد از سوالات طرح شده پاسخ درست داد، سیری با پاسخ صحیح دادن به 83 درصد سوالات در رتبه دوم و الکسا با پاسخ صحیح به 80 درصد سوالات در رتبه سوم قرار گرفت. البته بررسی های لوپ ونچر حاکیست که الکسا در حال کاهش فاصله خود با رقباست و اگر عملکرد سیری بهبود پیدا نکند،ممکن است الکسا سال آینده از آن جلو بزند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر