دوربین پی ۱۰ هوآوی از دوربین پیکسل گوگل ضعیف تر است

عصر کالا- کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ صحنه معرفی تعدادی اسمارت فون جدید بود. اما یکی از اسمارت فون های قابل توجه که در این کنگره معرفی شد پی ۱۰ کمپانی هوآوی بود

دوربین پی ۱۰ هوآوی از دوربین پیکسل گوگل ضعیف تر است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر؛گرچه این محصول در واقع آپدیتی از پی 9 سال گذشته بود، اما به دلیل برخورداری از پردازنده Kirin 960، نمایشگر 1080p و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی هنوز هم ویژگی هایی متمایزی برای ارایه به همراه دارد. اما جدای از تمامی این ویژگی ها، سیستم دوربین دوال پی 10 آن چیزی است که این اسمارت فون را از سایر اسمارت فون ها متمایز می کند. در ادامه با تک شات همراه باشید.

    سیستم دوربین های دوال دیگر به عنوان یک ویژگی جدید در حوزه اسمارت فون ها شناخته نمی شوند، اما به نظر می رسد هوآوی سیستمی متفاوت را در این اسمارت فون خود ارایه داده است. حالا کمپانی DxOMark، دوربین دوال 12 مگاپیکسلی هوآوی پی 10 را مورد بررسی قرار داده و امتیاز 87 را به آن اعطا کرده است که دو امتیاز از امتیاز به دست آمده توسط پیکسل گوگل کمتر است.

    با این حساب پیکسل و پیکسل اکس ال گوگل همچنان در رتبه بندی DxOMark بهترین دوربین اسمارت فون ها را دارا هستند. امتیاز 87 که توسط پی 10 به دست آمده، آن را در ردیف گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ، موتو Z Force Droid موتورولا و اکسپریا XZ سونی قرار می دهد. DxOMark اظهارنظرهای بسیار مثبتی در خصوص دوربین پی 10 ارایه داده و اظهار کرده که این دوربین امکان ثبت تصاویر خوب و توازن مناسب رنگ سفید را در اختیار کاربر قرار می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر