گوشی نوبیا Z۱۷ Mini معرفی شد؛ زیبا، قدرتمند و ارزان قیمت

عصر کالا- شرکت چینی زد تی ای از گوشی جدیدی با نام نوبیا Z۱۷ Mini به عنوان یک پرچمدار کوچک، زیبا، قدرتمند و البته خوش قیمت به صورت رسمی رونمایی کرده است.

گوشی نوبیا Z۱۷ Mini معرفی شد؛ زیبا، قدرتمند و ارزان قیمت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از ایلنا، شرکت چینی ZTE یکی از تولید کنندگان بزرگ موبایل در کشور چین است که حالا از موبایل پرچمدار و جدید خود از برند نوبیا با نام نوبیا Z17 Mini رونمایی کرده است. این تلفن هوشمند یک محصول قدرتمند، زیبا و در عین حال اقتصادی است.

    از جمله مشخصات سخت افزاری موبایل نوبیا Z17 Mini در نسخه پایه به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 652، پردازشگر گرافیکی آدرنو 510، صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 424 پیکسل در هر اینچ و صفحه 2.5D، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه با لنرهای 13 مگاپیکسلی IMX258 شرکت سونی از جمله یک دوربین رنگی و یک دوربین سیاه و سفید با دیافراگم 2.2 همراه با فلاش LED، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 و زاویه دید 80 درجه، باتری 2950 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو به همراه رابط کاربری اختصاصی Nubia UI 4.0 اشاره داشت.

    Nubia-Z17-mini-1

    همچنین گوشی نوبیا Z17 Mini  از شرکت ZTE دارای یک نسخه قدرتمندتر با 6 گگیابایت حافظه رم و پردازنده اسنپدراگون 653 است.

    در مورد قیمت این گوشی باید گفت که زد تی ای نوبیا Z17 Mini از 24 فروردین ماه با قیمت 248 دلار برای نسخه پایه  و 289 دلار برای نسخه قدرتمند با پوسترهای تبلیغاتی کریستن رونالدو، بازیکن سرشناس فوتبال راهی بازار جهانی خواهد شد و باید در اواخر اردیبهشت ماه با قیمتی در حدود یک میلیون و دویست هزار تومان منتظر نسخه پایه این گوشی در بازار ایران باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر