گوشی ویژه ارزهای دیجیتال به بازار می‌آید

عصر کالا- شرکت Sirin Labs که سابقه چندانی در تولید گوشی تلفن همراه ندارد ، تصمیم گرفته تا گوشی جدید خود با نام Finney به بازار عرضه کند.

گوشی ویژه ارزهای دیجیتال به بازار می‌آید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین، مهمترین ویژگی این محصول حفاظت و نگه داری از ارزهای رمزنگاری شده ، است و این اطمینان را به کاربران می دهد که کیف پول دیجیتال آن ها را در امن ترین حالت ، حفظ  خواهد کرد .

    Finney به اپلیکیشن بلاک چین مجهز است و به ادعای سازندگانش همه راه ها در این گوشی اندرویدی به روی هکر ها بسته شده است و کاربر با فشار کلید مخصوصی می تواند از کیف پول خود استفاده کند .

    بریدگی و خمیدگی بالای مانیتور، این گوشی هوشمند را از نظر ظاهر به یک محصول روز تبدیل کرده است و گرچه مشخصات سخت افزاری آن نیز نشان می دهد که از قدرت بالایی برای پردازش اطلاعات بهره مند است. 

    این محصول زیبا از پردازنده  Snapdragon 845 بهره می برد و در کنار این پردازنده قدرتمند یک حافظه رم 6 گیگابایتی قرار دارد . میزان حافظه داخلی این گوشی نیز 128 گیگابایت است .

    این گوشی 6 اینچی ، مجهز به یک دوربین 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکارلیزری و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 85 درجه است.

    ظرفیت باتری 3000 میلی آمپری، بلوتوث  5.0 ، NFC  ،حسگر اثر انگشت و LTE از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند است.

    شرکت  Sirin Labs پیش از این نیز گوشی ویژه دارندگان ارزهای دیجیتال عرضه کرده بود که با قیمت نجومی 14 هزار دلار روانه بازار شده بود و باتوجه به سخت افزار قدرتمند Finney ، پیش بینی می شود شرکت Sirin  این گوشی را نیز با قیمت بسیار بالایی روانه بازار کند تا به یک گوشی لاکچری تبدیل شود .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر