گوشی OnePlus ۵ احتمالا ۸ گیگابایت رم دارد

عصر کالا- مطابق جدیدترین شایعه منتشر شده، گوشی وان‌پلاس ۵، هشت گیگابایت رم دارد. وان پلاس ۵ احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد.

گوشی OnePlus ۵ احتمالا ۸ گیگابایت رم دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از جی اس ام؛ انتظار می‌رود شرکت وان‌پلاس بعد از OnePlus 3T، پرچم‌دار بعدی خود را OnePlus 5 بنامد چراکه چینی‌ها معتقدند عدد 4 بدشانسی می‌آورد (ظاهرا عدد 4، شبیه کلمه مرگ به چینی است). مطابق گزارشی از چین، OnePlus 5 در زمینه ارائه مشخصات سخت‌افزاری رده‌بالا، راه پرچم‌داران قبلی این کمپانی را ادامه خواهد داد. همانند OnePlus 3 که یکی از نخستین گوشی‌های مجهز به 6 گیگابایت رم بود، طبق جدیدترین شایعات OnePlus 5، هشت گیگابایت رم خواهد داشت. برای اینکه درک بهتری از این میزان رم داشته باشیم، باید به این نکته توجه کنیم که این مقدار رم، دو برابر رم گوشی‌های پرچم‌دار فعلی است.
    وان‌پلاس 5 از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند، بنابراین پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 540 دارد. همانند اکثر پرچم‌داران امسال، حاشیه‌های نمایشگر این گوشی نازک‌تر خواهد شد و انتظار می‌رود رزولوشن صفحه‌نمایش به ابعاد 1440 در 2560 پیکسل افزایش یابد. وان‌پلاس 5 نخستین گوشی OnePlus خواهد بود که پنلی با رزولوشن 1080 در 1920 ندارد. طبق این گزارش، گوشی جدید وان‌پلاس، دوربین دوگانه دارد و در نیمه دوم سال 2017 معرفی خواهد شد. قیمت این گوشی زیر 500 دلار خواهد بود.
    پس از معرفی OnePlus 3 و OnePlus 3T، کمپانی وان‌پلاس آن‌قدر اعتبار کسب کرده است که حتی شنیدن شایعه معرفی موبایلی با 8 گیگابایت رم، چندان دور از دسترس به نظر نمی‌رسد. بااین‌وجود، این خبر در حد شایعه است و باید با دیده شک و تردید به آن نگریست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر