چرا شیائومی Mi۶ جک هدفون ندارد؟

عصر کالا- همانطور که می دانید، هفته گذشته شیائومی می ۶ رسما معرفی شد. تلفن همراه فوق العاده جذاب و زیبایی که مثل آیفون ۷ از جک هدفون ۳.۵ میلی متری بی بهره است. این شرکت چینی حالا پس از شنیدن انتقادات بسیار، تصمیم گرفته علت این تصمیم خود را اعلام دارد.

چرا شیائومی Mi۶ جک هدفون ندارد؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ بر اساس بیانیه منتشر شده در وبسایت Weibo (شبکه اجتماعی مشهور چینی)، شیائومی علت این تصمیم را باز کردن جا برای دیگر قطعات ارزشمندی که می 6 را به تلفن همراه جذاب تری تبدیل می کنند اعلام کرده است.

    برای مثال، باتری بزرگ تر یکی از امکاناتی است که با وجود جک هدفون امکان پذیر نبوده. یکی دیگر از دلایل حذف این جک، جدا کردن رابط شارژ از رابط انتقال داده اعلام شده.

    البته، این را هم باید اضافه کرد که همانند اپل، شیائومی هم یک تبدیل مخصوص درون جعبه قرار داده. از آنجایی که می 6 از یو اس بی مدل C بهره می برد، این سیم تبدیل به شما اجازه می دهد تا از هدفون های عادی و امروزی خود برای موسیقی گوش دادن با موبایلتان استفاده کنید.

    LeEco دیگر کمپانی چینی است که تصمیم به حذف جک 3.5 میلی متری از تلفن همراه خود گرفته. هنوز اما عمده شرکت های سازنده موبایل تصمیمی مبنی بر حذف این جک از روی بدنه تلفن های همراه خود نگرفته اند و مشخص نیست که جک 3.5 میلی متری تا چند سال دیگر دوام خواهد آورد.

    شیائومی می 5 دارای یک نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی، 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 3350 میلی آمپری وظیفه قدرت رسانی به پردازنده هشت هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 835 را به عهده دارد و می 6 یک پرچمدار درجه یک به حساب می آید.

    در حال حاضر این موبایل فقط برای بازار چین عرضه می شود ولی به زودی شاهد جزئیات بیشتری از قیمت و زمان عرضه آن در دیگر کشورها نیز خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر