معرفی چند گوشی باارزش که به زودی وارد بازار کشور می‌شوند

عصر کالا- در ادامه به معرفی گوشی‌هایی می‌پردازیم که به زودی به بازار ایران راه پیدا خواهند کرد و به زودی پشت ویترین مغازه‌ها آن‌ها را مشاهده خواهید.

معرفی چند گوشی باارزش که به زودی وارد بازار کشور می‌شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب

    (Galaxy J7 (2017 و (Samsung - Galaxy J3 (2017

    مدتی پیش سری 2017 گوشی‌های میان‌رده پرطرفدار سامسونگ J3, J5 و J7 به صورت رسمی معرفی شدند. روز گذشته شاهد ورود (J5 (2017 به بازار کشورمان بودیم که فعلا با قیمت نسبتا بالایی به فروش می‌رسد. پیش‌بینی می‌شود دو عضو دیگر یعنی J3 و J7 سری 2017 به زودی وارد بازار کشورمان شوند. به محض ورود این دو گوشی به بازار شما را در جریان خواهیم گذاشت.

    Sony - Xperia XZs

    اکسپریا ایکس زد اس سونی همانند Xperia X Performance هیچ گاه قرار نیست به صورت رسمی وارد بازار ایران شود. با این وجود احتمال ورود غیر رسمی این گوشی بدون پشتیبانی وجود دارد. در صورت عدم فروش و استقبال آن در بازار سرنوشتی مشابه Xperia X Performance خواهد داشت که پس از گذشت زمان اندک در بازار کم‌یاب خواهد شد. البته جای هیچ گونه نگرانی‌ وجود ندارد چرا که چندی پیش پرچمدار جدید سونی یعنی Xperia XZ Premium به صورت رسمی وارد بازار کشورمان شده خریداران می‌توانند پرچمدار جدید سونی را خریداری  کنند یا مدل قبلی یعنی Xperia XZ با قیمت ارزان‌تر در سبد خریدشان قرار دهند.

    Nova 2 Plus و Huawei - Nova 2

    دو گوشی Nova و Nova Plus هوآوی سال پیش با فروش و استقبال خوبی در بازار آسیا و خاورمیانه مواجه شدند و تبدیل به یکی از موفق‌ترین گوشی‌های میان‌رده هوآوی شدند. همین موضوع باعث شد تا این شرکت به فکر عرضه نسل دومشان به بازار بیفتد. Nova 2  و Nova 2 Plus نسبت به نسل گذشته پیشرفت زیادی پیدا کرده‌اند و ظاهر زیباتری دارند. دوربین اصلی هر دو مدل از لنز دوگانه بهره می‌برند و با رنگ‌های زیبایی وارد بازار خواهند شد. احتمالا نوا 2 زودتر از نوا 2 پلاس به بازار کشورمان راه پیدا کنند.

    Huawei - Honor 8 Pro

    پیش از معرفی رسمی آنر 8 پرو به نظر می‌رسید با یک گوشی میان‌رده قدرتمند از برند آنر مواجه شویم اما پس از این که این گوشی برای اولین بار در چین با نام Honor V9 معرفی شد متوجه شدیم آنر 8 پرو یک پرچمدار است نه یک میان‌رده قدرتمند. این گوشی در بازار چین با رم 6 و حافظه‌داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود که نام Honor V9 را یدک می‌کشد اما هوآوی (یا بهتر بگوییم آنر) نام Honor 8 Pro  را برای بازار جهانی در نطر گرفته است و حافظه‌داخلی  و رم آن را به ترتیب به 64 و 4 گیگابایت کاهش داده است. حدود دو ماه گذشته تعداد محدودی از Honor V9 با رام چینی به صورت غیر رسمی وارد بازار کشورمان شدند که به دلیل قیمت بالا و رام چینی که داشتند آنچنان مورد استقبال قرار نگرفت. پیش بینی می‌شود به زودی شاهد ورود Honor 8 Pro  به بازار کشورمان باشیم که در صورت ورودش به بازار شما را در جریان قرار خواهیم داد.

    LG - X power2

    یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند در زمینه دوام باتری طی چند سال اخیر ال‌جی ایکس پاور بود. صاحبان ایکس پاور به خوبی می‌دانند که با یک مرتبه شارژ می‌توانند چند روز بدون نیاز به شارژر مجدد با خیال راحت از گوشی‌شان استفاده کنند. اما از قدیم گفته‌اند دست بالای دست بسیار است. ال‌جی بی‌کار ننشسته و چندی پیش نسل جدید این گوشی را با نام X power2 و X Charge معرفی کرد. آن طور که ال‌جی گفته X power2 دوام باتری بسیار بهتری نسبت به مدل قبلی دارد و باتری جدید 4500 میلی‌آمپری را جایگزین باتری 4100 میلی‌آمپر کرده است.

    Nokia - 5

    گوشی‌های جدید نوکیا آن‌چنان در بازار کشورمان سرزبان‌ها نیفتاده‌اند و بسیاری از خریداران ممکن است اطلاعی از ورود مجدد نوکیا به بازار نداشته باشند یا ترجیح نمی‌دهند گوشی بدون گارانتی و پشتیبانی رسمی خریداری کنند. مدتی پیش شاهد ورود نسخه جهانی نوکیا 6 و نوکیا 3 به وارد بازاز کشورمان بودیم. نوکیا 6 اکنون نیز به ثبات قیمت‌ رسیده و نوکیا 3 نیز به تازگی وارد بازار شده و این روزها یافتنش کمی سخت است. به هر حال به زودی شاهد عرضه گوشی‌های جدید نوکیا به صورت رسمی با گارانتی معتبر خواهیم بود و به همین دلیل نمی‌توان از نوکیا 5 چشم پوشی کرد. نوکیا 5 گوشی میان‌رده نوکیا است و جایگاهش همان‌طور که از نام آن پیداست از لحاظ سخت‌‌افزاری میان نوکیا 3 و نوکیا 6 قرار می‌گیرد. پیش بینی می‌شود به زودی شاهد ورود نوکیا 5 به بازار ایران خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر