بهترین موبایل های هوشمند ۲۰۱۶ معرفی شدند

عصر کالا- طبق آخرین آمار موجود بازار گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۶ میلادی ۱.۱ درصد رشد کرده است. این درحالی است که در این سال تلفن های هوشمند پرطرفداری تولید شده اند.

بهترین موبایل های هوشمند ۲۰۱۶ معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، موبایل های هوشمند قابلیت های بهتری در مقایسه با نمونه های پیشین خود دارند. این دستگاه های هوشمند که در اواخر دهه 1990 میلادی به بازار عرضه شدند، بسیار سریع سهم وسیعی از بازار را به خود اختصاص دادند. این درحالی است که صنعت تلفن های هوشمند چه در بخش حجم بازار و چه در بخش مدل و تولید کننده به طور مداوم در حال رشد است. بنابراین تعجبی ندارد که تا 2017 میلادی یک سوم جمعیت جهان  صاحب یک تلفن هوشمند خواهند بود.  به عبارت دیگر حدود 2.6 میلیارد دستگاه تلفن هوشمند در سراسر جهان وجود خواهد داشت.

این صنعت در حال رشد در سال 2016 میلادی نمونه های پرطرفداری را ارائه کرده است که چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. در همین راستا وب سایت نیواطلس نگاهی به برترین تلفن های موبایل  تولید شده در سال 2016  دارد که علاوه بر ویژگی های خارق العاده ، میان مشتریان نیز محبوب بوده اند:

One Plus 3T

این تلفن که در اواخر 2016 میلادی معرفی شده، درحقیقت نسخه بهبودیافته One Plus 3 است. این موبایل هوشمند با توجه به  قابلیت های خود، قیمت مناسبی دارد. One Plus 3T به قیمت 439 دلار 64 گیگابایت حافظه دارد و علاوه بر آن مجهز به حسگر اثر انگشت، جک هدفون، 6 گیگابایت رام، پردازنده 821 اسناپدراگون 2.35  گیگاهرتزی است. همچنین به سرعت شارژ می شود و عمر باتری آن در کنار وضوح تصویر 16 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی آن است.

Moto Z

اگر واقعا به دستگاه های هوشمند علاقه داشته باشید،  این دستگاه هوشمند آرزوی شما را برآورده می کند.  ظاهر این دستگاه بسیار معمولی است اما قابلیت های خارق العاده ای دارد.

دوربین Moto Z به وسیله دکمه ای کوچک روشن و خاموش می شود. لنزهای افزودنی شرکت Hasselblad True Zoom  به دوربین این تلفن هوشمند قدرت زوم 10 برابر، فلش زنون و توانایی عکسبرداری در RAW می دهند. 

بلند گوهای JBL Boost نیز کیفیت صدای خارق العاده ای به آن می دهند.  همچنین باتری Incipio Power Pack  22 ساعت به عمر باتری اضافه می کند.  همچنین یک پروژکتور نیز به تلفن هوشمند متصل می شود که قابلیت نمایش عکس ها و ویدئوها روی دیوار و صفحه نمایش را دارد.

HTC 10

قبل از آنکه  گوشی هوشمند پیکسل رونمایی شود، تصور می شد این مدل خارق العاده ترین گوشی موبایل هوشمند در بازار باشد. این گوشی اندروید  بسیار سریع است، قابلیت خوانش حافظه میکرواس دی  و دوربینی خارق العاده دارد. کیفیت صوتی آن نیز بی نقص است و البته گزینه مناسبی برای افرادی است که به تماشای فیلم علاقه دارند.

آیفون 7 و 7 پلاس

شاید بسیاری از  کاربران اپل از نسخه جدید آن چندان راضی نباشند اما با این وجود این گوشی ها خارق العاده هستند.

دوربین  آیفون 7 پلاس با دولنز، مزیت های زیادی در مقایسه با آیفون 7 دارد. مانند زوم بهتر و البته دیجیتال زوم و حالت عکسبرداری از پرتره. همچنین عمر باتری و صفحه نمایشگر آن کیفیت بالاتری دارند. اما اگر قیمت آیفون7 پلاس یا اندازه آن برای کاربر مناسب نباشد، آیفون 7 نیز گوشی هوشمند خوبی به شمار می رود.

LG V20

بسیاری از کارشناسان فناوری و حوزه گوشی های هوشمند معتقدند LG V20 بهترین گوشی تولید شده در سال گذشته است.  درحالیکه اپل جک هدفون را حذف کرده، شرکت ال جی سعی دارد بهترین تجربه گوش دادن به موسیقی را برای کاربرانش فراهم کند. درحقیقت اگر شما فایل های صوتی باکیفیتی داشته باشید LG V20 بهترین گوشی همراه برای شنیدن این فایل هاست.

LG V20 شامل صفحه نمایشQHD و همین طور یک صفحه نمایش دوم است که میانبرها و نوتیفیکیشن ها در آنجا دیده می شود.  در کنار آنها دوربین قدرتمند و بخش سخت افزاری آن نیز قابل تحسین هستند.

گوگل پیکسل و پیکسلXL

نخستین تلفن هوشمند اندرویدی که  گوگل ساخته طرفداران بسیاری دارد. تلفن های پیکسل هم مانند بسیاری از  محصولات و خدمات دیگر گوگل به ظاهر زیاد توجهی ندارد و درمقابل عملکرد خارق العاده ای دارند.

دوربین پیکسل یک سرو گردن بالاتر از دوربین تلفن های هوشمند در بازار است. مزایای سخت افزاری آن نیز متعدد هستند.  آنها نخستین تلفن های همراهی هستند که دستیار شخصی گوگل در آن وجود دارد. همچنین  مجهز به  Google Daydream View، هدست های واقعیت مجازی موبایل  نیز هستند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر